LinksOm - november 2016

Als ik dit schrijf trekt een zware storm over ons mooie Heemskerk. Het lijkt wel symbolisch bijna, zo’n 4 maanden voor de 2e Kamerverkiezingen. Vandaag ook presenteert GroenLInks de (concept) kandidatenlijst. Het is tijd voor verandering. Voor een tijd waarin de hoop het wint van de angst, de vernieuwing van de status quo, en eerlijk delen van egoïsme. Het is tijd voor andere keuzes GroenLinks staat goed in de peilingen, variërend van 12 tot 15 zetels. En we gaan een mooie campagne voeren.
Deze lijn willen we doortrekken naar 2018. Want ook in Heemskerk kan een hoop  verbeterd worden. Daarom zijn we op zoek naar jou. Naar vrijwilligers die willen helpen met allerlei zaken de komende 2 campagnes.  Meer hier over elders in deze LinksOm. In deze uitgave ook de inbreng van de fractie tijdens de begrotingsbehandelingen. Ook is ruim aandacht voor de campagne. En blikken we ook vooruit naar 2018. Heel veel leesplezier en tot de volgende LinksOm.