LinksOm - mei 2017

Hier is de Linksom van mei. En het is toch wel een bijzondere uitgave. Het is namelijk het 1e nummer gezamenlijk met GroenLinks Beverwijk. Ook wij ontkomen niet aan de IJmondiale samenwerking. GroenLinks Heemskerk en Beverwijk gaan op steeds meer vlakken samenwerken. Wat op termijn zal moeten gaan leiden tot een fusie tussen beide afdelingen. Of GroenLinks Velsen hierbij aanhaakt is niet bekend. Vooralsnog houdt men de boot af. Daarbij moet wel worden aangetekend dat de IJmondiale fracties wel goed samenwerken.
Fusie, het woord viel al. Bij ons is dat geen vies woord meer. Het is beter om het bespreekbaar te maken en het te onderzoeken. Jammer dat diverse partijen in Heemskerk daar anders over denken, als een stel koppige ezels. Daar is op zich niets mis mee, maar al bij voorbaat een onderzoek naar een fusie uitsluiten is gewoon dom.
Vanaf heden dus een LinksOm met een nog breder bereik. Dus als je wil adverteren is dat best interessant. De tarieven blijven hetzelfde.
In deze LinksOm ook alvast een nieuwe rubriek. Haydar Erol, GroenLinks wethouder in Beverwijk, zal vanaf nu maandelijks een column maken. De agenda is uitgebreid met de Beverwijkse bijeenkomsten. En we denken volop na over nog meer nieuwe rubrieken. Veel leesplezier en tot de volgende LinksOm.
Hou voor actueel nieuws Facebook, de website en Twitter scherp in de gaten.