LinksOm - maart 2017

15 maart 2017 was voor GroenLinks een historische dag. Tijdens de 2e Kamerverkiezingen werden 14 zetels behaald. Een fantastisch resultaat. Mede door een fantastische campagne die ons van deur tot deur voerden in Heemskerk, Beverwijk, Uitgeest en Wijk aan Zee. Hier we kijken nog eens op terug in deze Linksom. En wel vol van trots natuurlijk. Met dit gevoel gaan we richting 21 maart 2018. Dan zijn de gemeenteraadsverkiezingen. We zitten boordevol plannen voor de campagne van 2018. Want ook in Heemskerk is het tijd voor verandering. Ook hier willen we groeien. En daarom hopen we ook dat de vrijwilligers die zich hebben opgegeven via “Doe mee” ook nu en in 2018 met ons mee willen doen. Samen maken we GroenLinks groot. Op 2 maart was de ledenvergadering met hieraan gekoppeld de GroenLinks Pubquiz. De pubquiz werd druk bezocht met zo’n 30 deelnemers. Zo leerde men GroenLinks eens van een andere kant kennen. De fractie blikt nog een keer terug op de raad van 9 maart jongstleden. Verder zijn alle vaste rubrieken weer te vinden. Heel veel leesplezier en tot de volgende LinksOm.