LinksOm - december 2016

De Kerst is voorbij. Oud en Nieuw vieren staat voor de deur. 2017 doemt op. En vooral 15 maart wordt een belangrijke dag. Dan zijn de 2e Kamerverkiezingen. Het is tijd voor verandering. Voor een tijd waarin de hoop het wint van de angst, de vernieuwing van de status quo, en eerlijk delen van egoïsme. Het is tijd voor andere keuzes. GroenLinks staat goed in de peilingen, variërend van 12 tot 15 zetels. En we gaan een mooie campagne voeren.
Deze lijn willen we doortrekken naar 2018. Want ook in Heemskerk kan een hoop verbeterd worden. Daarom zijn we op zoek naar jou. Naar vrijwilligers die willen helpen met allerlei zaken de komende 2 campagnes.
Meer hier over elders in deze LinksOm. In deze uitgave ook de uitnodiging voor onze jaarlijkse Nieuwjaarsborrel. En blikt de fractie terug op december.

Verder wensen wij iedereen groen, sociaal wen vooral gezond 2017. Heel veel leesplezier en tot de volgende LinksOm.